Hej mitt vinterland!

I går när vi var ute så tog jag lite bilder! Solen sken fast attans va kallt det var meeeen sååå vackert!


Taget vid slussen



Strömbron



Frusna jag under ett vintrigt träd



Vintervattentorn! =)



En frusen kall bänk



Vackra vettentornet igen



Och så en tomte på rymmen =) Stackarn haha

Ja det var några av alla bilder jag tog iaf!

I dag har vi inte gjort så värst möcke nytta, det enda var väl att gå tebax te bibblan mä litte filmer vi hade lånat, bla den nya Robin Hood vilket för övrigt jag tyckte var ganska så bra fakiskt!

nu ska det bli tv för resten av kvällen och IDOL får se vem som ror hem detta denna gången, jag tror och hoppas på Jay, men man vet aldrig, fast för övrigt tror jag ju att det gynnar honom bättre att komma tvåa och slippa det luskontrakt dom har under ett år och måste göra det som dom är tillsagda vare sig dom vill eller ej!

Ja ja nog om detta, ha nu en trevlig kväll där ute i mörkret.

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Jättefina bilder!! Jag hoppas på sol imorron eller måndag så jag med kan ta fina kort! har inte haft tid alls nu!



Ja nu vann ju Jay och jag hoppas verkligen att han får göra nåt rockigt nu o inte bara dreeeeeeet

2010-12-11 @ 07:42:50
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0