Klätt granen!

Ja i dag har jag klätt min som Sandra säger - Dvärggran haha, den må vara dvärg men den är väldigt söt iaf



Inte ens min gran haha

I dag har jag iaf inte varit utanför dörrn, fy vilket snöoväder!

Tycker att jag ätit hela dan med, först åt vi bakad potatis med gubbröra sen vart det rotmos och fläsklägg mums! Fast jag köpte moset på tub och det var ju ingen hit kan jag ju säga det vart väldigt väldigt löst, fast smaken var ju god iaf =)

Morsan och Wiggo kom en sväng och drack kaffe sen dök Sophie upp med en julklapp till mig en MOBILTELEFON Jipppie äntligen kan jag ta kort med en tel igen !

det tackar jag och niger och bokar jag för! Tack Sophie

Nu ska det bli filmtajm sen äre natta och jag hoppas innerligt att vi får pengar i morgon så man kan köpa julklappar någongång!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mos på tub? Fyfan vad äckligt, haha!

2010-12-20 @ 13:46:29
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0