Längesedan va??

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade, det har inte vart nån ide när vi inte har haft något internet, men nu har vi det ÄNTLIGEN igen, tack o lov, det gillas av mig.

I morgon ska jag träffa en beteendevetare från Kinnekullegruppen så nu får vi se vad det har att ge... kanske får ett nytt beteende och ett nytt utseende vem faaan vet haha


Har grannarna här nu som kollar på norsk handboll så nu jäklar är det livat värre haha

Såååå grannar håll nu i hatten tills det är slut.

näe nu har vi inge mer o tala om så på återseende.

Kommentarer
Postat av: Virrpannan

Nämen va skådar mitt öga?? har du uppdaterat!!! gör vågen



Nice o träffa en beteendevetare. Har själv vart på kinnekullehälsan och minns det var jättebra personal där! Lycka till=)



Kram kusin

2010-12-08 @ 06:00:33
URL: http://www.virrpanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0