RUGGIGT VÄDER!

Huga i dag har det varit kallt och mörkt hela dagen tycker jag!

Hade tid klockan halv 11 på kinekullehälsan men hon ringde halv 10 och frågade om jag kunde komma tidigare, då hon hade fått ett återbud, så då bidde det snabba ryck och iväg på cykel som vanligt. Bollade lite med henne och sen hem på min hoj igen haha.

Var till bibblan med filmer vi hade lånat och satt där och läste lite tidningar! Jag måste säga att vi iaf har ett väldigt trevligt bibliotek här i stan, trevlig personal mm.

Sen vart det medda som i dag bestod av så avancerad mat som pulvermos och falukorv =) Men gött varä.

Har suttit och lekt på www.picnik.com och gjort lite bilder...

Och med det vill jag säga ha en trevlig kväll och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0