Snön den bara vräker ner!

Ja detta jäkla snöööööande när ska det ta slut?? Det är så vacker och sitta inne och titta ut , men attans vad snorkallt det är, det blåser inte ett dugg roligt. Men nu har jag  varit ute och gjort det jag ska idag så nu kan jag ju sitta inne och kolla ut resten av dagen!!
 Är litte sugen på att göra gubbar och lyktor, haha men hur skulle det se ut om jag gick ut på bakgården här själv och gjorde det ??? Fast iofs så skiter jag väl i det ... vad folk tycker... Har ju lovat mig själv det att från och med nu är det JAG som tycker och jag skiter BLANKT i vad andra tycker! Så är det med det!

Nu ska jag se om det finns något att se på tv:n

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0