Söndag!

Ja då var det söndag igen då, rackarns attans vad veckorna går fort...SWWICCHH

 Känner mig sååå här slapp o slö idag haha, har inte gjort värst möcke i dag heller!! Inte ens lagat mat eftersom det var tacopaj kvar sen i går!! Så den enda ansträngning jag har gjort är att klä mig och gå o köpa cigg, gött vare ute iaf! Och skulle gärna ha gått lite till men mitt ben mitt ben...uj,uj,uj Fast jag har fått tid till karlstad den 3/1 för som dom så fint kallar det operation under lokalbedövning, jag ska få en kortisonspruta rätt in i höften....

Så kan jag ju bara tänka om det aj,aj, men skit samma om det gör ont en stund, bara jag kan GÅ IGEN normalt mer än fem minuter utan att få ont, det skulle vara GULD värt!

Nej nu ska jag fortsätta slappa =)



Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0