Hej & Hå...

Ja inte blir det mycket att läsa här inne hos mig nu för tiden som ni ser! Har inget bredband hemma och jag ska verkligen rata TELIA för gott! Har inte heller hemtelefon längre och ska inte ha någon heller så nu kommer det att vara mobil som gäller!...Jag har Halebob och göbben har comviq så det är ju bara att välja vilket som blir billigast att ringa på om nu nån vill ringa haha, och det är det ingen som vill så det är ju lika bra med det!

Är ju uppe på Statshuset i kafeterian och trivs bra med det! Och så har jag data på em vissa dagar! Och tragglar med mitt CV haha som ni ser!! (NOT)

Är iaf glad över att solen lyckat letat sig fram i några minuter och jag vill bara ha mer,mer,mer av den varan nu.

Ha det gött tills jag återkommer.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0