Praktik!

Tjoohooo! =)

I dag är det ingen vanlig dag för det är min sista datadag på ett tag!! Jag ska börja på kafeterian på statshuset i möra =) ROLIGT att få göra något annat ett tag, ska gå upp hit till ame på en del eftermiddagar och ha lite data, men annars blir det praktik som gäller!



Har suttit hela em och kollat in jobb i olika kommuner o städer, men det vete katten, men nu måste jag ta tag i detta och flytta mitt arsele från denna stad jag är SÅÅÅÅÅ Trött på Säffle så jag kan spy rakt ut! Men vart??? det är ju lika illa i varenda stad, finns ju inga jobb, men jag ska allt hitta ett till slut!

Näe nu ska jag ta och cykla hemåt för i dag !! Och det blir inget på återseende i möra för jag har ingen dator hemma än...Ha det gött alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0