Soligt och jag sitter inne!!

ja solen skiner så grannt och gött ute så, och här inne sitter jag och bara lallar omkring!! Men i morgon är en annan dag och då J Ä V L A R om jag inte tar tag i detta igen och igen och igen! Jag tragglar fortfarande med mitt cv som aldrig vill bli klart. Fast det är ju bara min egna jävla lathet så det så! Har iaf fått fram min racerbike i dag =) Så idag gick det undan minsann att komma hit o hem på lunch och sen hit igen haha...Men det märks att man inte andvänder sina benmukler så ofta, för satan i gatan vad det drog i lårmusklerna haha.
Men det går väl över när man har cyklat några ggr.
Bättre det än o gå denna jäkla tråkiga vägen!!

Näe nu ska jag ut o röööka !

Ha en fortsatt bra dag alla!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Cykla är skönt! Jag vill med ha en cyyyyykel :)

2010-03-17 @ 09:27:13
URL: http://sandrastomberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0